för det handlar om mig, schlicht und einfach.

Hejhejhallåhej!
Nu har jag påbörjat min i ordning etthundratjugosjunde blogg. Kan ju tyckas vara himla onödigt, va. Men äsch, tänkte jag och skapade mig en etthundratjugosjunde blogg innan jag hann tänka mer på det.
Så. Ichmiche är namnet på bloggen. Den här bloggen handlar om mig. Jag kommer att vräka ut min ilska, min romantik, min sorg, min ångest, min lycka, min frid, HELA JÄVLA JAG. (ok. ska sluta svära.)
Så. Nu håller vi tummarna på att detta blir en långvarig historia. Det vore ju lite roligt att titta tillbaka på det här inlägget om sisådär fem år och tänka "nämen. vilken liten plutt. tror att hon är något. Hah."
PS. Jag kan inte tyska. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0